Ze względu na rosnące znaczenie działań marketingowych w dzisiejszych czasach, przedsiębiorcy starają się znaleźć coraz to nowe sposoby na wypromowanie swojej marki. Nie jest to łatwe, przede wszystkim ze względu na rosnącą konkurencję w niemal każdym obszarze biznesu. Sprawienie, by nasze reklamy trafiały do jak najszerszego grona klientów staje się zatem niemałym wyzwaniem. Jak zatem w nieszablonowy sposób wykorzystać druk wielkoformatowy w promocji firmy? 

Wydruki wielkoformatowe nie są żadną nowością w świecie marketingu. Większość rozwiązań jest obecna z nami od wielu lat, co jednocześnie oznacza, że ciężej jest nimi zainteresować odbiorców. Ponieważ technologia idzie do przodu z roku na rok, mamy coraz większe możliwości w kategorii surowców dostępnych do druku wielkoformatowego, jak również sposobów zadruku. I to właśnie te najrzadziej spotykane rozwiązania  potrafią najbardziej przemówić do potencjalnych klientów. 

Jakie mamy zatem możliwości? Dzięki zastosowaniu technologii druku UV i UV-GEL, niemal każda powierzchnia płaska może posłużyć za medium. Tutaj mamy pełne pole do popisu, ponieważ w promocji jest to wciąż nie do końca zbadany obszar. W galeriach handlowych możemy spotkać już wydruki stworzone na plexi, czy zwyczajnym szkle, ale spektrum możliwości jest dużo większe. Szczególnie jest to widoczne w przypadku technologii druku płaskiego, utwardzanego światłem ultrafioletowym (druk płaski UV). Za pomocą takiego rozwiązania możemy zadrukować praktycznie każdą powierzchnię płaską – np. drewno lub metal.  

Jak już wspomnieliśmy, taka forma zadruku wielkoformatowego może urzeczywistnić plany, które wcześniej nie mogłyby opuścić deski kreślarskiej. Szczególnie przydatne jest to w przypadku firm, chcących stworzyć systemy wystawiennicze o dużej powierzchni. Takie systemy możemy wykorzystać na targach, ale również jako formę promocji w galeriach handlowych lub pasażach. Ze względu na mnogość surowców, przedsiębiorcy mogą liczyć na prawdziwie unikatowe wydruki, cechujące się jednocześnie wysoką jakością.  

 

%d bloggers like this: