Wszelkiego rodzaju targi i konferencje są wciąż jednymi z lepszych miejsc, aby duże, średnie i małe przedsiębiorstwa zaprezentowały szerszej klienteli swoje rozwiązania. Trzeba jednak wziąć pod uwagę fakt, iż na takich eventach występuje wiele firm, przede wszystkich konkurencyjnych dla nas. Odwiedzający muszą zatem dojrzeć nasze stoisko spomiędzy setek przedstawicieli konkurencji. Jakie zatem mamy możliwości na dobre, sprawdzone i działające rozwiązania wystawiennicze na targach i konferencjach?

Banery

Jednym z najczęściej spotykanych rozwiązań służącym do identyfikacji marketingowej na większych eventach jest baner. Banery są świetne w komunikowaniu najróżniejszych informacji o firmie w bardzo przystępnej dla odbiorcy formie.  Rozwiązania te są drukowane na grubej folii, dzięki czemu są wytrzymałe na wpływ czynników zewnętrznych o średnim natężeniu. Warto również zauważyć, że banery można tworzyć w wysokiej jakości, co jeszcze bardziej przykuje oko przechodzących osób.

Roll-up

Kolejne standardowe rozwiązanie, które często możemy spotkać na konferencjach i targach. Roll-upy to nic innego, jak grafiki zamontowane na aluminiowym stelażu. Ponieważ jest to powszechna w użyciu metoda reklamy, jedyną możliwością stworzenia unikalnego roll-upu jest niestandardowa grafika oraz jej duży rozmiar. W ten sposób jesteśmy w stanie wykorzystać maksymalnie potencjał takiej formy promocji, zwłaszcza, że transport roll-upów jest bardzo prosty, ze względu na kompaktowość tego rozwiązania.

Tablice suchościeralne

W przypadku organizowania konferencji (lub udziału w niej) idealnym rozwiązaniem są tablice suchościeralne. Takie tablice mogą być wykorzystywane do prezentowania działalności firmy lub szeroko pojętej komunikacji. Dużym plusem tego nośnika informacji jest jego pełna konfigurowalność, zgodnie z życzeniami klienta. Mogą to być także tablice magnetyczne, na których można przyczepiać najróżniejsze urozmaicenia, co dodatkowo ubogaci naszą prezentację.

Ścianka reklamowa

Rozwiązanie bliźniaczo podobne do roll-upów, ale na większą skalę. Ścianki reklamowe to również stelaże aluminiowe z zamontowanymi na nich grafikami, jednakże możemy stworzyć konstrukcje osiągające wiele metrów kwadratowych. Jest to szczególnie ciekawy sposób na promocję podczas dużych eventów, ponieważ taka ścianka będzie widoczna z daleka i zagwarantuje naszemu stoisku wiele wizyt podczas trwania targów. Transport ścianek jest równie prosty, co w przypadku roll-upów.

%d bloggers like this: